Składanie zamówień na szkolenia stacjonarne (dedykowane lub otwarte)
- biuro@bhpmentor.pl
- tel/fax 77 4170173
- 49-340 Lewin Brzeski ul. Kościuszki 77/6
4/ Po otrzymaniu zgłoszenia udziału w kursie lub szkoleniu w terminie 3 dni roboczych wyślemy na podany w zgłoszeniu adres: Fakturę VAT oraz potwierdzenie zgłoszenia udziału w szkoleniu, program szkolenia i dodatkowe informacje organizacyjne.
5/ opłatę za szkolenie prosimy dokonać w terminie 7 dni od otrzymania faktury w formie przelewu na konto Bank Pekao S.A O/II w Opolu numer rachunku: 16 124031031111000034950704
- w tytule przelewu prosimy podać dane osoby zamawiającej szkolenie lub instytucji zgłaszającej udział w danej formie szkolenia w przypadku gdy opłata obejmuje zgłoszenie kilku osób,
- kategorię wybranego modułu szkolenia oraz ilość osób.
6/ W przypadku rezygnacji z wybranej formy szkolenia w terminie minimum 14 dni przed jego rozpoczęciem zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną wyłącznie o koszty przelewu oraz koszty wysyłki materiałów związanych ze szkoleniem. W przypadku przekroczenia w/w terminu z przyczyn losowych każdy przypadek będziemy rozpatrywać indywidualnie. W sytuacji zgłoszenia rezygnacji do 14 dni licząc od dnia rozpoczecia kursu lub szkolenia zastrzegamy sobie prawo potrącenia 50% wpłaconej kwoty jako rekompensaty poniesionych kosztów organizacyjnych szkolenia. W sytuacji nie zgłoszenia się na szkolenie w określonym terminie nie ma możliwości zwrotu wpłaconej kwoty.
